معرفی بهترین کارت کارت های میکرو اس دی|پاسخگویی|موبایل|کامپیوتر


مشاوره و پاسخگویی به مشکلات کامپیوتر، حسابداری و موبایل، تماس از تلفن ثابت با شماره 9092305943 (تهران) و با شماره 9099071865 (سایر شهرها)
http://www.hamgampc.ir
https://t.me/hamgamrayane

معرفی بهترین کارت‌های میکرو‌اس‌دی برای گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها

در این مطلب، پنج عدد از بهترین کارت‌های میکرو‌اس‌دی را برای گوشی‌های هوشمند بررسی کرده‌ایم، اما کارت درست و مناسب برای شما بستگی به دستگاه و نیازهای شما دارد. ممکن است بخواهید از این لیست فراتر بروید و موارد دیگری را نیز بررسی

کنید، اما توصیه می‌کنیم که برای اطمینان بیشتر، برندهای شناخته شده‌ای مانند Samsung ،Lexar ،SanDisk ،Toshiba و Kingston را خریداری کنید.

توجه داشته باشید از آن‌جایی‌که بازار کارت‌های میکرو‌اس‌دی به سرعت رو به رونق و افزایش است، انتظار می‌رود که قیمت‌های ثبت شده با قیمت‌هایی که در بازار اعلام می‌شود کمی متفاوت باشد.

Sandisk Extreme؛ ۳۲ گیگابایتی

Sandisk Extreme، یک کارت SDHC سریع است که سرعت خواندن تا ۹۰ مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا ۶۰ مگابایت بر ثانیه را ارایه می‌دهد. همچنین این کارت با دوام، دارای گارانتی مادام‌العمر است و انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. این کارت با

ویدئوهای ۱۰۸۰p مشکلی ندارد و حتی می‌تواند فرمت ۴K را نیز پشتیبانی کند، هرچند ممکن است ظرفیت بزرگتری را در صورت نیاز برای آن خریداری کنید. این کارت همچنین دارای یک آداپتور SD مناسب است.

Samsung EVO Plus؛ ۶۴گیگابایتی

Samsung EVO Plus، یک کارت SDXC است و در کلاس ۱۰ یا UHS-1 رتبه‌بندی شده که سرعت انتقال تا ۸۰ مگابایت بر ثانیه را ارایه می‌دهد. Sandisk Extreme، یک کارت میکرو‌اس‌دی با دوام و قابل‌اعتماد با بسیاری از ویژگی‌های مثبت است و در ضمن گزینه‌ای سریع و کارآمد برای استفاده در گوشی‌ها و تبلت‌ها محسوب می‌شود. همان‌طور که اشاره شد، این کارت هیچ مشکلی در ضبط ویدیو ۱۰۸۰p ندارد، اما برای ۴K، باید کارت دیگری را انتخاب کنید. در نهایت، یک وسیله بسیار عالی و با قیمت مناسب است.


Lexar Professional؛ ۱۲۸ گیگابایتی

اگر به دنبال یک کارت حافظه سریع با ظرفیت مناسب و معقول هستید، Lexar Professional، گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. این یک کارت SDXC با امتیاز UHS-II است که سرعت خواندن تا ۱۵۰ مگابایت بر ثانیه را ارایه می‌دهد. سرعت نوشتن این کارت

در حدود ۴۵ مگابایت بر ثانیه، اما ناامید کننده است، در عوض می‌تواند ضبط ویدئو ۴K را انجام دهد. این کارت بسیاری از ویژگی‌های خوب را داراست، علاوه‌بر این‌که، مجهز به کارت‌خوان USB بوده و برای اتصال به کامپیوتر و یا لپ‌تاپ مناسب است.

SanDisk Ultra؛ ۲۰۰ گیگابایتی

شما ممکن است کارت میکرو‌اس‌دی جدید SanDisk 256 گیگابایتی و کلاس A1 را برای خرید ترجیح دهید، اما قطعا می‌دانید که برای آن باید هزینه بالایی را پرداخت کنید.

کارتی که ما در این‌جا توصیه می‌کنیم نیازهای شما را برای مدت‌زمان زیادی برآورده می‌کند و بنابراین قیمت آن به‌طور قابل‌توجهی کاهش یافته است. SanDisk Ultra، یک کارت کلاس ۱۰ است که با ظرفیت ۲۰۰ گیگابایتی عرضه می‌شود و به اندازه کافی

برای ضبط ویدئو ۱۰۸۰p مناسب است. سرعت خواندن این کارت تا ۹۰ مگابایت بر ثانیه است، اما سرعت نوشتن آن بسیار پایین‌تر است، بنابراین، این کارت گزینه خوبی برای ضبط ویدیو ۴K نیست.




آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: